شرکت فناوری اطلاعات شمس
Meeting management

نرم افزار مدیریت جلسات

سامانه یکپارچه برای مکانیزاسیون و مدیریت جلسات سازمان ها و شرکت ها با آخرین تکنولوژیهای روز طراحی نرم افزار

برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از سرپرستان و به خصوص مدیران را به خود اختصاص می دهد، هماهنگی های اولیه با شرکت کنندگان، تهیه مکان و وسائل پذیرایی، پیگیری مصوبات و… همگی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای سرپرستان و مدیران سازمان ها و شرکت ها میشوند. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری جهت برگزاری جلسات مکانیزه که به صورت کاملا کاربردی، تمامی مراحل یک جلسه، از هماهنگی قبل از تشکیل تا پیگیری مصوبات جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در بر داشته باشد، می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل مدیریت سیستم جلسات داشته باشد. نرم افزار مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات، با نگاهی کاربردی، مدیریت جلسات در سازمان ها را آسان می نماید و می تواند به عنوان یک ابزار کمکی در خدمت مدیران جلسه، شرکت کنندگان و سایر افراد درگیر باشد.

چندین مرکز با یک نصب چندین مرکز با یک نصب فقط با یک نصب به تعداد دلخواه مرکز ایجاد کنید، مناسب برای وزارت خانه ها، شهرداریها و شرکتهای ملی
ایجاد داشبورد دلخواه ایجاد داشبورد دلخواه با شروط دلخواه خود، داشبورد ایجاد کنید.
چند زبان، چند تقویم چند زبان، چند تقویم استفاده از زبان فارسی به همراه تقویم شمسی یا زبان انگلیسی به همراه تقویم میلادی
موتور گزارش ساز موتور گزارش ساز موتور گزارش ساز پویا به همراه طراح گزاش

امکانات نرم‌افزار مدیریت جلسات

امکانات بخش جلسات

Meeting!

  • امکان ایجاد، ویرایش و حذف جلسه
  • امکان تعیین اعضاء هر جلسه و مشاهده زمانبندی جلسات اعضاء
  • امکان تعیین دبیر و منشی جلسه
  • امکان تعیین مکان جلسه و مشاهده برنامه زمانبندی مکان
  • امکان ثبت دستورجلسه‌ها
  • امکان ارسال یادآوری در بازه های زمانی مختلف برای هر جلسه از طریق ایمیل و پیامک
  • امکان ارسال موقیعت مکانی جلسه از طریق ایمیل و پیامک
  • امکان چاپ و تهیه PDF صورتجلسه با QR موقعیت مکانی جلسه

امکانات بخش مصوبات جلسات

approval!

  • امکان ایجاد، ویرایش مصوبه برای هر جلسه
  • امکان تعیین زمان شروع و پایان اجرای مصوبه
  • امکان تعیین یک یا چندین مجری برای اجرای مصوبه
  • امکان تعیین پیگیری کننده برای هر اجرا
  • ارائه کارتابل پیگیری مصوبات برای کاربران پیگیری کننده
  • امکان ثبت کامنت برای اجراها توسط مجری و کاربر پیگیری کننده
  • امکان ثبت درصد پیشرفت و وضعیت اجرا توسط مجری
  • امکان ثبت فرم اجرا توسط مجری
  • امکان تایید یا عدم تایید اجرا توسط کاربر پیگیری کننده

تدابیر امنیتی

Secured!

  • امکان تعریف نقش براساس ساختار سازمانی
  • امکان اعمال دسترسی خواندن، نوشتن، ویرایش براساس نقش و موجودیت ها
  • لاگ عملکرد کاربران در تمامی سطوح
  • رمزنگاری داده های حساس براساس کلید خصوصی
  • پشتیبانی از SSL
  • استفاده از کپچا

یک نصب - چندین مرکز

SaaS Base

  • مدیریت آسان
  • صرفه جویی در هزینه
  • تقسیم بندی منابع سخت افزاری

داشبورد ساز بر اساس داده ها

query builder!

  • ایجاد جدول دلخواه
  • نمایش داده بر اساس شرط های تعریف شده
  • ترتیب ستون ها
  • نمایش یا عدم نمایش ستون ها
  • صفحه بندی شده

گزارش گیری آسان

Report Engine!

  • طراح گزارش آنلاین
  • اتصال گزارش ساز به داشبورد شما
  • ایجاد خودکار داده های مورد نیاز و ارتباط های داده
  • متناسب انواع سایز کاغذ استاندارد
  • قابل استفاده برای تمامی اعضا
  • قابل استفاده برای چاپ جزئیات داده
نمای داخلی نرم افزار جلسات سازمان خود را به آسانی مدیریت کنید

نمای داخلی نرم افزار مدیریت جلسات، فرم ثبت جلسه

فرآیند راه اندازی ابری
 
  • ثبت نام در سامانه
    01
  • استفاده آزمایشی رایگان به مدت 15 روز
    02
  • خرید پکیج موردنظر طبق نیاز سازمان / شرکت
    03
  • پیاده سازی و تست
    04
  • پشتیبانی رایگان
    05
فرآیند راه اندازی نصب روی سرور
 
  • بررسی نیاز‌های مشتری
    01
  • مشاوره و ارائه پروپوزال
    02
  • عقد قرارداد
    03
  • پیاده سازی و تست
    04
  • پشتیبانی رایگان
    05
درخواست پرزنت و جلسه
در صورت امکان اطلاعاتتون رو کامل وارد کنید تا برای راهنمایی بیشتر همکاران ما بتونن با شما تماس بگیرن
مشاوره رایگان تلفنی